If and only you LOVE , do LIKE this


Saturday, June 4, 2011

i am not that nerd


this words suddenly cross my mind , because ...
lets flash back !

anis : pak tak , mecobalamin nie vitamin B12 , mmg elok untuk saraf  , kalau rase sengal-sengal tgn ke . Neurobion pon same , tapi ade B2 dengan B6 jugak

pak tam : tuh la , pak tam makan nie , elok dah sakit tangan nie . Anis , kenape tebal sangat cermin mate tuh?

anis : Haaa?? >.

p/s : do visit and follow AnisUmbrella 

6 comments:

::p0t pEt iLa:: said...

tebal spec??hihi..mesti cumel :)

PADLE said...

cermin mate tebal sbb duk ngadap buku tgh2 malam kan?hehe

senyumSOYA said...

hehehhe..biasa la tu..

pakai spek nmpk kiut~ hehehe

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

hehe.. tebal ke cermin mata ?

Encik Psychopath said...

i add your facebook.

Mohamadazhan.com said...

tebal pun ok.hehe